Få det fulde overblik over tiden i din transportvirksomhed

Med Intempus kan du forbinde dine medarbejdere på farten med dine medarbejdere på kontoret. Har du behov for at kunne registrere arbejdsdagen nemt? Eller GPS-tracke din medarbejdere? Intempus kan skræddersyes til dine behov.

Timeregistrering tilpasset transportbranchen

Få det fulde overblik over din transportvirkomhed med Intempus, der både gør det nemt for chaufførerne at registrere deres arbejde og let for dig som administrator at håndtere indberettet arbejde. Intempus’ mange funktioner gør din administration lettere, mere pålidelig og effektivt. Med Intempus får du:

Tidsregistrering

Gør det nemt for chaufførerne at registrere tid, hviletid og arbejdsopgaver på farten med Intempus’ app.

Planlæg arbejdstid

Med Intempus’ kalenderfunktion kan du nemt og hurtigt planlægge dine medarbejderes arbejdstid, opgaver og projekter.

GPS-tracking

Følg dine medarbejdere i løbet af arbejdsdagen, når de er på farten, med hjælp fra Intempus’ GPS-tracking funktion.

Gør som +25.000 andre, og tag Intempus med på arbejde

Vi sørger for, at systemet sættes op til netop dine behov, og så kan du prøve Intempus gratis og uforpligtende i 14 dage.

Sådan sparer din transportvirksomhed tid med Intempus

Registrer timer, opgaver og hviletid

Intempus kan meget mere end tidsregistrering. Det er et uundværligt værktøj i den nemme og moderne arbejdsdag. 

 

Med Intempus’ App ved hånden, kan medarbejderne registrere timeforbruget, imens de er på farten. Nemt og simpelt kan de registrere, hvornår og hvor meget de har arbejdet – og samtidig kan de selv holde styr på, hvor meget de har arbejdet den pågældende uge, måned eller kvartal. 

 

Som administrator kan du bevare overblikket over, hvem der har arbejdet hvor meget og hvornår. Det gør, at du altid har det fulde overblik over timeforbruget både samlet og på den enkelte medarbejder. Også imens de er på farten. 

 

Nem lønkørsel og hurtig fakturering

Når medarbejderne har registreret deres tid, har du mulighed for at kunne lave løn og fakturere lige med det samme – med blot ét klik. Med integration har du nemlig mulighed for at få Intempus integreret med din løn- og regnskabssystem. Dermed kommer informationerne fra Intempus automatisk over i dit løn- og regnskabsprogram, så du slipper for at bruge tid på manuelle processer, inden du kan lave løn eller fakturere.

 

Integration er en af de elementer i Intempus’ system, der for alvor sparer dig for tid, du kan bruge på mange af de andre vigtige opgaver i virksomheden.

“Vi kan måle på effektiviteten, at vi er gået over til Intempus. Sagsbehandlingen bliver hurtigere, fordi man ikke længere skal vente på timesedler, som man så først får ugen efter. Når opgaverne er færdige, kan vi fakturere med det samme. Det styrker vores likviditet.”
Kjeld Hedegård Nielsen
LL Transport og Entreprenør Aps

Sådan får din transportvirksomhed større overblik med Intempus

Følg dine medarbejder i løbet af arbejdsdagen med GPS-tracking

Med GPS-tracking har du mulighed for at have det fulde overblik over, hvor dine medarbejdere er. GPS-funktionen er til dig, der ønsker en garanti for at få det fulde overblik så nemt og automatisk som muligt. Med GPS-funktionen ved du nemlig altid, hvor Lars har flyttet grus, hvor Bent har leveret varer, og hvor Andreas har lavet krankørsel.

 

Med Intempus’ geotracking kan du følge medarbejderen live på et kort, hvilket betyder, at du altid har mulighed for at uddelegere nye opgaver alt efter, hvilken medarbejder der er i nærheden – du kan finde den præcise placering af dine medarbejdere, når behovet opstår.

 

Ligesom med alle indberetninger gemmer Intempus alt GPS-data, så du har mulighed for at gå tilbage i medarbejdernes GPS-historik og validere indberetningerne. Dermed kan du sikre dig mod fremtidige uoverensstemmelser eller misforståelser.

Sprog og brugervenlighed

Hos Intempus ved vi godt, at der ofte er mange nationaliteter repræsenteret i virksomhedens kantine. Derfor har vi sørget for at gøre systemet så nemt og enkelt, at alle kan bruge det uanset modersmål. Faktisk kan Intempus sættes op efter 8+ forskellige sprog, hvilket sikrer, at dine medarbejdere forstår alle opgaver og registrerer alle indberetninger korrekt.

 

Et af de ting, som flest brugere mener er en klar fordel ved Intempus, er brugervenligheden. På trods af at Intempus har en lang række funktioner, er systemet enormt intuitivt, hvilket betyder, at alle dine medarbejdere – uanset baggrund og it-færdigheder, kan bruge systemet i deres hverdag. Dermed er der ingen medarbejdere, der bliver sat af, hvis I skifter til Intempus.

Har du lyst til at høre mere om Intempus?

Ring eller skriv til os.

Så vender vi tilbage hurtigst muligt.

Skriv til os