Få det fulde overblik over tiden i din transportvirksomhed

Gør det nemt for dine chauffører at registrere arbejdstid og let for dig som administrator at håndtere indberettet arbejde.

Intempus’ mange funktioner gør din administration lettere, mere pålidelig og effektiv.

Er dine medarbejdere ofte ude på landevejen? Så er et mobilt system oplagt til at holde styr på arbejdstiden!

Digital tidsregistrering

Gør det nemt for chaufførerne at registrere tid, hviletid og arbejdsopgaver på farten med Intempus’ app.

Planlæg vagter

Med Intempus’ kalenderfunktion kan du nemt og hurtigt planlægge dine medarbejderes arbejdstid, opgaver og projekter.

GPS-tracking

Følg dine medarbejdere i løbet af arbejdsdagen, når de er på farten, med hjælp fra Intempus’ GPS-tracking funktion.

Sådan sparer din transportvirksomhed tid med Intempus

Registrer timer, kilometre og hviletid

Intempus kan meget mere end tidsregistrering. Det er et uundværligt værktøj i en nem og moderne arbejdsdag. 

Med Intempus’ App ved hånden, kan medarbejderne registrere timeforbruget, imens de er på farten. Nemt og simpelt kan de registrere, hvornår og hvor meget de har arbejdet – og samtidig kan de selv holde styr på, hvor meget de har arbejdet den pågældende uge, måned eller kvartal. 

Som administrator kan du bevare overblikket over, hvem der har arbejdet hvor meget og hvornår. Det gør, at du altid har det fulde overblik over timeforbruget både samlet og på den enkelte medarbejder. Også imens de er på farten. 

Nem lønkørsel og hurtig fakturering

Når medarbejderne har registreret deres tid, har du mulighed for at kunne lave løn og fakturere lige med det samme – med blot ét klik. Med integration har du nemlig mulighed for at få Intempus integreret med din løn- og regnskabssystem.

Dermed kommer informationerne fra Intempus automatisk over i dit løn- og regnskabsprogram, så du slipper for at bruge tid på manuelle processer, inden du kan lave løn eller fakturere.

Integration er en af de elementer i Intempus’ system, der for alvor sparer dig for tid, du kan bruge på mange af de andre vigtige opgaver i virksomheden.

“Vi kan måle måle på effektiviteten, at vi er gået over til Intempus. Sagsbehandlingen bliver hurtigere, fordi man ikke længere skal vente på timesedler, som man så først får ugen efter. Når opgaverne er færdige, kan vi fakturere med det samme. Det styrker vores likviditet.”

– Kjeld Hedegård Nielsen, LL Transport og Entreprenør Aps

Følg dine medarbejdere under arbejdsdagen med GPS-tracking

Med GPS-tracking kan du følge medarbejderen live på et kort, hvilket betyder, at du altid har mulighed for at uddelegere nye opgaver alt efter, hvilken medarbejder der er i nærheden – du kan finde den præcise placering af dine medarbejdere, når behovet opstår.

Ligesom med alle indberetninger gemmer Intempus alt GPS-data, så du har mulighed for at gå tilbage i medarbejdernes GPS-historik og validere indberetningerne. Dermed kan du sikre dig mod fremtidige uoverensstemmelser eller misforståelser.

Lyst til at høre mere?

Din besked er sendt! 🎉
Ups! Du mangler at udfylde nogle påkrævet felter.