
Timeregistrering tilpasset transportbranchen
Få det fulde overblik over din transportvirkomhed med Intempus, der både gør det nemt for chaufførerne at registrere deres arbejde og let for dig som administrator at håndtere indberettet arbejde. Intempus’ mange funktioner gør din administration lettere, mere pålidelig og effektivt. Med Intempus får du:

Gør det nemt for chaufførerne at registrere tid, hviletid og arbejdsopgaver på farten med Intempus’ app.

Med Intempus’ kalenderfunktion kan du planlægge dine medarbejderes arbejdstid, opgaver og projekter.

Følg dine medarbejdere i løbet af arbejdsdagen, når de er på farten, med hjælp fra Intempus’ GPS-tracking funktion.
Få styr på alle led af din transportvirksomhed med Intempus
Med en stor gruppe medarbejdere, der alle kører rundt i hvert deres køretøj på opgaver i øst og vest, kan det være svært at have det fulde overblik over alle dagens opgaver, timer og medarbejdere. Derfor kigger en lang række transportvirksomheder mod systemer som Intempus’ timeregistrering til at lette administrationen og øge overblikket. Du kan her læse, hvordan Intempus kan hjælpe dig og din transportvirksomhed.

Gør som +12.000 andre, og tag Intempus med på arbejde
Vi sørger for, at systemet sættes op til netop dine behov. Derefter kan du prøve Intempus gratis og uforpligtende i 14 dage.
Sådan sparer din transportvirksomhed tid med Intempus

Registrer timer, opgaver og hviletid
Intempus kan meget mere end tidsregistrering, men tidsregistreringen er vores grundessens. Med Intempus’ tidsregistrering får din virksomhed to elementer:
For det første får du som administrator adgang til administratorsiden, hvor du kan bevare overblikket over, hvem der har arbejdet hvor meget og hvornår. Det gør, at du altid har det fulde overblik over timeforbruget både samlet og på den enkelte medarbejder.
Derudover får dine medarbejdere adgang til Intempus’ app. Her kan de registrere timeforbruget, imens de er på farten. Nemt og simpelt kan de registrere, hvornår og hvor meget de har arbejdet – og samtidig kan de selv holde styr på, hvor meget de har arbejdet den pågældende uge, måned eller kvartal.
Med tidsregistrering slipper du for at bruge timevis på at registrere medarbejdernes timeantal fra små, krøllede og ulæselige sedler, som medarbejderne måske endda afleverer for sent. Med Intempus har du alt, hvad du skal bruge, med det samme – lige ved hånden.
Nem lønkørsel og hurtig fakturering
Når medarbejderne har registreret deres tid, har du mulighed for at kunne lave løn og fakturere lige med det samme – med blot ét klik. Med integration har du nemlig mulighed for at få Intempus integreret med din løn- og regnskabssystem. Dermed kommer informationerne fra Intempus automatisk over i dit løn- og regnskabsprogram, så du slipper for at bruge tid på manuelle processer, inden du kan lave løn eller fakturere.
Integration er en af de elementer i Intempus’ system, der for alvor sparer dig for tid, du kan bruge på mange af de andre vigtige opgaver i virksomheden.

“Vi kan måle på effektiviteten, at vi er gået over til Intempus. Sagsbehandlingen bliver hurtigere, fordi man ikke længere skal vente på timesedler, som man så først får ugen efter. Når opgaverne er færdige, kan vi fakturere med det samme. Det styrker vores likviditet.”
Sådan lyder det fra Kjeld Hedegård Nielsen, Indehaver af LL Transport og Entreprenør Aps. Læs mere her.
Sådan får din transportvirksomhed større overblik med Intempus

Følg dine medarbejder i løbet af arbejdsdagen med GPS-tracking
Med GPS-tracking har du mulighed for at have det fulde overblik over, hvor dine medarbejdere er. GPS-funktionen er til dig, der ønsker en garanti for at få det fulde overblik så nemt og automatisk som muligt. Med GPS-funktionen ved du nemlig altid, hvor Lars har flyttet grus, hvor Bent har leveret varer, og hvor Andreas har lavet krankørsel.
Med Intempus’ geotracking kan du følge medarbejderen live på et kort, hvilket betyder, at du altid har mulighed for at uddelegere nye opgaver alt efter, hvilken medarbejder der er i nærheden – du kan finde den præcise placering af dine medarbejdere, når behovet opstår.
Ligesom med alle indberetninger gemmer Intempus alt GPS-data, så du har mulighed for at gå tilbage i medarbejdernes GPS-historik og validere indberetningerne. Dermed kan du sikre dig mod fremtidige uoverensstemmelser eller misforståelser.
Sprog og brugervenlighed
Hos Intempus ved vi godt, at der ofte er mange nationaliteter repræsenteret i virksomhedens kantine. Derfor har vi sørget for at gøre systemet så nemt og enkelt, at alle kan bruge det uanset modersmål. Faktisk kan Intempus sættes op efter 8+ forskellige sprog, hvilket sikrer, at dine medarbejdere forstår alle opgaver og registrerer alle indberetninger korrekt.
Et af de ting, som flest brugere mener er en klar fordel ved Intempus, er brugervenligheden. På trods af at Intempus har en lang række funktioner, er systemet enormt intuitivt, hvilket betyder, at alle dine medarbejdere – uanset baggrund og it-færdigheder, kan bruge systemet i deres hverdag. Dermed er der ingen medarbejdere, der bliver sat af, hvis I skifter til Intempus.


Sådan kommer din transportvirksomhed i gang med Intempus
Det er nemt og simpelt at komme i gang med at bruge Intempus. Faktisk er det eneste, du skal gøre, at sende os en mail eller give os et kald og fortælle om jeres behov og ønsker. Derefter aftaler vi en tid, hvor vi ringer dig op og gennemgår systemet og alle dets muligheder. Det kræver blot, at du sidder bag en computerskærm – og det tager ikke mere end 20 minutter – så nemt og simpelt er vores system.
Og vigtigst af alt får du de første 14 dage gratis. Det betyder, at du kan afprøve systemet i din virksomheds hverdag og finde ud af, hvad der skal til for at dække jeres behov optimalt.
Kontakt os for at høre mere om Intempus
Ring til os på 26 390 400, eller skriv til os nedenfor.
Så vender vi tilbage hurtigst muligt.