Nem tidsregistrering og intern kommunikation i én medarbejder app

Samspillet mellem Intempus Timeregistrering og appen til intern kommunikation løfter jeres arbejdsgange til nye højder. Sammen giver systemerne det bedste fundament for en nem og effektiv arbejdsdag.

Få samlet den interne kommunikation ét sted

Nem kommunikation

På kommunikationsplatformen samles al kommunikation – nyheder, viden, arbejdsmiljø, onboarding og socialt fællesskab. Det betyder, at alle medarbejdere altid har de nødvendige informationer lige ved hånden uanset, hvor de befinder sig i løbet af arbejdsdagen.

Skræddersyet løsning til jeres behov

Appen er sammensat af en række forskellige moduler, og det er derfor helt op til jer, hvilke moduler I vil have i jeres app løsning. App’en kan nemlig tilpasses jeres arbejdsgange og behov.

I app’en kan jeres medarbejdere tilgå Intempus app’en, når de skal registrere arbejdsdagen. På den måde får I to ekspertsystemer med følelsen af at arbejde i ét system.

Timeregistrering - app

Nem og simpel tidsregistrering på app

Registrer hele arbejdsdagen på mobilen

Med Intempus’ app til tidsregistrering bliver det nemt for alle medarbejdere at registrere arbejdstid, projektarbejde, kørsel, udlæg og fravær. Alle indberetninger ryger straks ind i administrationssystemet, hvor administratoren kan få det fulde overblik og godkende indberetninger. Herfra kan data overføres til løn- og regnskabssystemet.

Tilpas systemet til jeres virksomhed

Intempus har en masse muligheder, og derfor tilpasser vi systemet, så det passer bedst til jeres branche og arbejdsdag. Tag en nærmere snak med os om mulighederne med Intempus og kommunikationsplatformen, og hvordan I kan optimere jeres arbejdsgange med to ekspertsystemer ved hånden.

Tag det første skridt mod en smartere og nemmere arbejdsdag sammen med os

Lyst til at høre mere?

Din besked er sendt! 🎉
Ups! Du mangler at udfylde nogle påkrævet felter.
Cookie-indstillinger