Nem tidsregistrering og intern kommunikation i én medarbejder app
Samspillet mellem Intempus Timeregistrering og appen til intern kommunikation løfter jeres arbejdsgange til nye højder. Sammen giver systemerne det bedste fundament for en nem og effektiv arbejdsdag.


Få samlet den interne kommunikation ét sted
Nem kommunikation
På kommunikationsplatformen samles al kommunikation – nyheder, viden, arbejdsmiljø, onboarding og socialt fællesskab. Det betyder, at alle medarbejdere altid har de nødvendige informationer lige ved hånden uanset, hvor de befinder sig i løbet af arbejdsdagen.
Skræddersyet løsning til jeres behov
Appen er sammensat af en række forskellige moduler, og det er derfor helt op til jer, hvilke moduler I vil have i jeres app løsning. App’en kan nemlig tilpasses jeres arbejdsgange og behov.
I app’en kan jeres medarbejdere tilgå Intempus app’en, når de skal registrere arbejdsdagen. På den måde får I to ekspertsystemer med følelsen af at arbejde i ét system.

Nem og simpel tidsregistrering på app
Registrer hele arbejdsdagen på mobilen
Med Intempus’ app til tidsregistrering bliver det nemt for alle medarbejdere at registrere arbejdstid, projektarbejde, kørsel, udlæg og fravær. Alle indberetninger ryger straks ind i administrationssystemet, hvor administratoren kan få det fulde overblik og godkende indberetninger. Herfra kan data overføres til løn- og regnskabssystemet.
Tilpas systemet til jeres virksomhed
Intempus har en masse muligheder, og derfor tilpasser vi systemet, så det passer bedst til jeres branche og arbejdsdag. Tag en nærmere snak med os om mulighederne med Intempus og kommunikationsplatformen, og hvordan I kan optimere jeres arbejdsgange med to ekspertsystemer ved hånden.