Indberet dit arbejde på alle enheder

Intempus er simpel og fleksibel timeregistrering. Vi har udviklet vores app og web-system efter, at det kan sættes op til alle typer af virksomheder, samtidig med at det er nemt for brugeren.

Vi ved, hvor vigtigt det er at holde styr på medarbejdernes afspadsering – og hvor besværligt det samtidig kan være at udregne i overensstemmelse med overenskomster og lokalaftaler.

Men med Intempus er afspadsering gjort let. Vi opsætter en normtid for det daglige arbejde. Derved vil både medarbejdere og administrator hele tiden kunne holde øje med den konstant opdaterede afspadseringssaldo.

På den måde er man altid på forkant og har mulighed for at undgå, at afspadseringstimerne løber løbsk – og vigtigst af alt mulighed for at undgå, at det i sidste ende går ud over forretningen.

Danmarks mest brugervenlige tidsregistreringssystem

Intempus’ brugervenlige system er delt op i vores app til smartphone og tablet og vores administrationssystem, som kan tilgås fra alle browsere. Alting foregår i skyen, så data altid er sikret og tilgængeligt overalt. Appen, som også virker offline, er designet til at lade medarbejderen indberette sit arbejde med så få klik som muligt. Det vil vi rigtigt gerne vise frem for dig og samtidig hjælpe dig med opsætningen. Det kan gøres online og tager ikke mere end 20 minutter. Du kan booke en fremvisning her.

Hør, hvad Intempus kan gøre for dig

Vi er så begejstrede for Intempus, at vi altid gerne vil fortælle mere om det

Intempus er timeregistrering i topklasse

Siden 2012 har vi haft en mission om at fjerne brugen af papir, når der indberettes arbejde. Det hele startede med tidsregistrering. Det har vi efterhånden fået så godt styr på, at vi nu også kan hjælpe med at håndtere blandt andet kørselsregistrering, udlæg, materialer og ikke mindst afspadsering. Det fungerer sådan, at vi sætter vores system op, så det passer til netop din overenskomst. Det gør, at du ikke skal bruge time efter time på at sætte dig yderligere ind i overenskomsten, når først opsætningen af Intempus er klaret.

Intempus kan dog meget mere end blot at håndtere afspadering. Se, hvilke andre Intempus-funktioner som kan gøre arbejdsgangene lettere i din virksomhed.

Registrér arbejdsdagen

Registrér timer, materialer, udlæg, diæter, kørsel og andre udgifter direkte i Intempus app. Indberetninger bliver automatisk overført til godkendelse i Intempus administration.

Planlægning af arbejdsdagen

Planlæg dine medarbejderes arbejdsdag med Intempus’ planlægningsfunktion, så du får overblik og effektiviserer overleveringen af opgaver og sager.

Integrér til løn- og økonomisystem

Integrér dit økonomisystem med Intempus, så medarbejdernes indberetninger kan forvandles til kundefakturaer, eller reducér lønkørsel til få klik med integration til dit lønsystem.

Overhold overenskomsten

Sæt Intempus op til din overenskomst eller lokalaftale med regler for overtid, normer, afspadsering og akkordarbejde, så du sikrer, at arbejdet opfylder overenskomstens rammer.

Nysgerrig på dine muligheder med Intempus?

Se med her!

Jeg vil gerne høre mere om Intempus

Udfyld formularen nedenfor, eller
ring til os på telefon: 26 390 400.

Top