Har du styr på afspadseringen?

Det kan være udfordrende at holde styr på afspadseringsbalancen. Se her, hvordan det bliver nemt for både administrator og medarbejder at bevare overblikket.

Hold nemt overblik over alle dine timer!

Afspadsering i Intempus

Har du styr på reglerne for
overarbejde og afspadsering?

Registrer nemt afspadsering på app

Hold styr på dine timer

Fuld overblik over din afspadseringssaldo, der altid er opdateret. Lyder det ikke fristende? Vi ved nemlig alle, hvor svært det kan være at holde styr på afspadseringsbalancen, når der bliver lagt lidt timer til og fra løbende, men med Intempus slipper du for at miste overblikket. 

Registrer afspadsering automatisk

I Intempus kan du let registrere arbejdsdagen på app eller på computeren. Arbejder du udover din normale arbejdstid, kan du registrere ekstraarbejdet som afspadsering.

Samtidig kan du også bruge afspadseringen, når du vil holde fri eller gå før tid. Så holder systemet styr på regnskabet for både dig som medarbejder eller administrator. Så har du altid styr på din egen tid.

Hold overblikket med en timebank

Timebanken er en samling af medarbejderens opsparede afspadsering/flextimer, som medarbejderen kan bruge til at holde fri eller få som udbetaling afhængigt af, hvad der er aftalt i overenskomsten eller i ansættelseskontrakten. Med Intempus’ brugervenlige system til timeregistreringen kan timebanken skræddersyes til lige præcis jeres behov.

Hold overblikket over de opsparede
fridage med en timebank

Nem administration på ingen tid

Håndtering af overenskomst

En af de helt store fordele ved et digitalt timeregistreringssystem som Intempus er, at systemet kan sættes op til den enkelte medarbejders overenskomst eller lokalaftale. Det betyder, at der skal bruges langt færre ressourcer på administrationsarbejdet, da systemet klarer tingene for jer. 

Automatisk optjening til afspadsering

Skal jeres medarbejdere registrere deres arbejdstid? Så kan der med fordel blive opsat en normtid for den enkelte medarbejdere. Sådan kan systemet holde styr på om der er arbejdet mere eller mindre på enten dags- eller ugebasis. På den måde kan der automatisk optjenes afspadsering, når medarbejderen arbejder udover den aftalte arbejdstid, samt blive trukket afspadsering fra ved mindre arbejde. 

Vil du i gang med at spare tid på den nødvendige afspadsering?

Ofte stillede spørgsmål

FAQ om digital tidsregistrering

Er du ny eller eksisterende kunde og har du nogle spørgsmål til Intempus?

Så kan du se nogle at vores ofte stillede spørgsmål her.

Hvad er digital tidsregistrering?

Digital tidsregistrering er et system til dataindsamling af medarbejdernes arbejdstid. Medarbejderne indtaster deres timer på app, pc eller tablet. Herefter ligger indberetningerne tilgængelig for administrator til godkendelse og derfra kan de sendes videre til løn- eller fakturering.

Integrerer Intempus med e-conomic?

Ja, vi har en stærk tovejs integration, der automatisk lader data flyde mellem de to systemer. Dvs. at oprettes der en ny kunde i e-conomic, oprettes kunden automatisk også i Intempus. Eller godkendes indberetninger i Intempus, kan de automatisk overføres til det relevante projekt i e-conomic og ligger klar til fakturering.

Kan man få en integration mellem sit tidsregistreringssystem og lønsystem?

Intempus integrerer til lønsystemer som Visma Løn, DataLøn, ProLøn, Danløn, Lessor og Epos. Med en lønintegration kan man nemt overføre godkendte timer, feriedage, sygetimer, kørsel, udlæg, tillæg mm. fra Intempus til lønsystemet, så lønkørslen bliver hurtig og korrekt.

Kan man registrere kørsel i Intempus?

Ja, man kan sagtens registrere sin arbejdskørsel i vores tidsregistrerings app. Kørsel registreres nemt ved indtastning af start- og slutlokation. Herfra kan man også vælge at tilføje returafstand, hvis man skal samme vej tilbage.

Kørslen kan desuden registreres både i privat- og firmabil, og direkte på projekter. Slutteligt kan der tilføjes en bemærkning til kørselsindberetningen, hvilket SKAT sætter pris på.

Kan et tidsregistreringssystem håndtere vores overenskomst?

Ja , det kan vi sagtens håndtere i Intempus. Vi opsætter gerne overtidsregler efter en eller flere overenskomster, så I automatisk overholder overenskomstreglerne for alle typer medarbejdere uden bekymring. 

Kan man planlægge arbejdstid og vagter for medarbejderne i et tidsregistreringssystem?

Det er forskelligt fra system til system. I Intempus kan man som administrator sagtens planlægge arbejdstid og ferie for medarbejderne.

Ved planlagte arbejde eller ferie, vil aktiviteten ligge som et forslag til en indberetning for medarbejderne i app’en. Herfra kræver det blot et enkelt swipe, og så er indberetningen lavet.

Medarbejderne kan dog ikke selv planlægge eller bytte deres vagter. 

Lyst til at høre mere?

Din besked er sendt! 🎉
Ups! Du mangler at udfylde nogle påkrævet felter.
Cookie-indstillinger