Intempus er timeregistrering i topklasse

Siden 2012 har vi haft en mission om at fjerne brugen af papir, når der indberettes arbejde. Det startede med tiden, og den har vi efterhånden fået så godt styr på, at vi nu også kan hjælpe med at håndtere blandt andet kørselsregistrering, udlæg, materialer og altså ikke mindst afspadsering. Det fungerer således, at vi sætter vores system op, så det passer til netop din overenskomst. På den måde skal du ikke forholde dig til den eller fortolke yderligere på den, når først opsætningen af Intempus er klaret. dig og din virksomhed.

Registrér arbejdsdagen

Registrér timer, materialer, udlæg, diæter, kørsel og andre udgifter direkte i Intempus app. Indberetninger bliver automatisk overført til godkendelse i Intempus administration.

Planlægning af arbejdsdagen

Planlæg dine medarbejders arbejdsdag med Intempus’ planlægningsfunktion, så du får overblik og effektiviserer overleveringen af opgaver og sager.

Integrér til løn - og økonomisystem

Integrér dit økonomisystem med Intempus, så medarbejdernes indberetninger kan forvandles til kunde fakturaer eller reducér lønkørsel til få klik med integration til dit lønsystem.

Overhold overenskomsten

Opsæt Intempus til din overenskomst eller lokalaftale med overtid regler, normer, afspadsering og akkordarbejde, så du sikrer, at arbejdet opfylder overenskomstens rammer.

Nysgerrig på dine muligheder med Intempus?

Se med her!

Hør, hvad Intempus kan gøre for dig

Vi er så begejstrede for Intempus, at vi altid gerne vil fortælle mere om det

Indberet dit arbejde på alle enheder

Intempus er delt op i vores app til smartphone og tablet og vores websystem, som kan tilgås fra alle browsere. Alting foregår i skyen, så data altid er sikret og tilgængeligt overalt. Appen, som også virker offline, er designet til at lade medarbejderen indberette sit arbejde med så få klik som muligt. Hvis der er sat en normtid for dagligt arbejde, vil afspadseringssaldoen hele tiden blive opgjort og være tilgængelig for såvel medarbejder som administrator. På den måde er man altid på forkant og har optimale muligheder for at undgå situationer, hvor afspadseringstimerne løber løbsk, og det i sidste ende går ud over forretningen.

Danmarks mest brugervenlige tidsregistreringssystem

Intempus er simpel og fleksibel timeregistrering. Vi har udviklet vores app og web-system ud fra, at det skal være så nemt som muligt for brugeren og samtidig kan sættes op til alle typer af virksomheder. Det vil vi rigtigt gerne vise frem for dig og samtidig hjælpe dig med opsætningen. Det kan gøres online, tager ikke mere end 20 minutter, og du kan booke en fremvisning her.

Jeg vil gerne høre mere om Intempus

Udfyld formularen nedenfor eller
ring til os på telefon: 26 390 400.

Top