Har dine medarbejdere ofte overarbejde? Så lad Intempus regne deres afspadsering ud

Det kan være kompliceret at holde styr på afspadseringsbalancen. Ikke mindst hvis det bliver gjort manuelt. Heldigvis er der ingen grund til at sidde med medarbejdernes timeindberetninger og regne normtid, overtid og afspadsering ud med alt, hvad det medfører af risiko for fejl og unøjagtigheder.

Intempus tager sig af registreringen og overholder overenskomsten

– Det giver dig frihed til det, du allerhelst vil bruge tiden på

App til timesedler

Intempus er timeregistrering i topklasse

Siden 2012 har vi haft en mission om at fjerne brugen af papir, når der indberettes arbejde. Det startede med tiden, og den har vi efterhånden fået så godt styr på, at vi nu også kan hjælpe med at håndtere blandt andet kørselsregistrering, udlæg, materialer og altså ikke mindst afspadsering. Det fungerer således, at vi sætter vores system op, så det passer til netop din overenskomst. På den måde skal du ikke forholde dig til den eller fortolke yderligere på den, når først opsætningen af Intempus er klaret.

  • Registrér timer, varer, kørsel, udlæg, materialer og så videre direkte på sagerne
  • Skriv noter på sagen, så misforståelser undgås
  • Tilføj billeder og dokumenter til hver sag, så dokumentation og kvalitetssikring er på plads
  • Brug appen hvor som helst – også selvom der ikke er signal. Den virker nemlig offline

Hør, hvad Intempus kan gøre for dig

Vi er så begejstrede for Intempus, at vi altid gerne vil fortælle mere

Indberet dit arbejde på alle enheder

Intempus er delt op i vores app til smartphone og tablet og vores websystem, som kan tilgås fra alle browsere. Alting foregår i skyen, så data altid er sikret og tilgængeligt overalt. Appen, som også virker offline, er designet til at lade medarbejderen indberette sit arbejde med så få klik som muligt. Hvis der er sat en normtid for dagligt arbejde, vil afspadseringssaldoen hele tiden blive opgjort og være tilgængelig for såvel medarbejder som administrator. På den måde er man altid på forkant og har optimale muligheder for at undgå situationer, hvor afspadseringstimerne løber løbsk, og det i sidste ende går ud over forretningen.

Lad os vise, hvad Intempus kan gøre for dig

Intempus er simpel og fleksibel timeregistrering. Vi har udviklet vores app og web-system ud fra, at det skal være så nemt som muligt for brugeren og samtidig kan sættes op til alle typer af virksomheder. Det vil vi rigtigt gerne vise frem for dig og samtidig hjælpe dig med opsætningen. Det kan gøres online, tager ikke mere end 20 minutter, og du kan booke en fremvisning her.

Jeg vil gerne høre mere om Intempus

Udfyld formularen nedenfor eller
ring til os på telefon: 26 390 400.

Top