Intempus

AC Byg kundecase

 

Anders Christensen

 

Ejer af AC Byg

 

Tømrer- og Snedkerfirma

 

Christiansfeld

 

10 medarbejdere

 

www.acbyg.com

Traditionel håndværker, moderne forretningsmand

Det jyske tømrer- og snedkerfirma AC Byg er én af de mange traditionelle håndværkere, som Intempus har hjulpet med at få styr på forretningen. Det har både givet øget værdi for kunderne og sparet virksomheden tid.

 

Det er efterhånden blevet et uundgåeligt krav for alle danske virksomheder at effektivisere deres arbejdsgange mest muligt. Og nutidens byggebranche er ingen undtagelse.

 

IT-værktøj er begyndt at erstatte forældede metoder, så tingene kan gøres smartere, nemmere og hurtigere. Det gælder både, når der skal kommunikeres på byggepladsen, når kvaliteten af arbejdet skal sikres og ikke mindst, når mandetimerne skal indberettes.

 

“Det virker bare hver gang”
AC Byg er en mindre tømrer- og snedkervirksomhed med hovedsæde i Christiansfeld, der startede med at bruge Intempus tidsstyring tilbage i foråret 2013. Siden da har firmaet sparet fem timer væk i administration på ugentlig basis og er dertil vokset fra 3 til 10 ansatte i højsæsonen.

 

”Jeg startede som en lille enkeltmandsvirksomhed med 3 svende og var i tvivl, om vi ville have glæde af mobil timeregistrering, men besluttede os for at prøve. Det har jeg ikke fortrudt! Det virker bare hver gang, og svendene er rigtig glade for det, ” siger Anders Christensen, ejer af AC Byg.

 

Svendene: Nemt at forstå, nemt at bruge
Og det billede kan svendene i AC Byg nikke genkendende til. Timeregistrering på farten har i den grad gjort deres hverdag nemmere.

 

”Jeg tror, jeg brugte ti minutter på at lære alle funktionerne at kende. Nu bruger jeg kun et halvt minut om dagen på at indberette, og så lægger jeg telefonen væk igen. Det er befriende, og jeg kan simpelthen ikke forestille mig at bruge ugesedler igen til tidsstyring”
Kristian Lomholt, Tømrersvend v. AC Byg

 

Mere tid til kunderne
Mange ejere i små og mellemstore håndværkervirksomheder oplever, at ugesedlerne hober sig op i kontorets støvede afkroge og først bliver bogført, når ugens arbejde for kunderne er udført. En ærgerlig tjans, der med Intempus er blevet mere overskuelig.

 

“Jeg er rundt på pladserne med svendene for at arbejde, når vi har travlt. Det betyder, at jeg kommer hjem til papirarbejdet og indtastningerne. Det er træls efter en lang dag, ” sukker Anders Christensen og uddyber sin forandrede arbejdsgang.

 

”Efter vi er skiftet til smartphones, kommer jeg hjem, kigger på indberetningerne, godkender dem og fører dem på sagen. Jeg sparer altså nogle timer, og det betyder, at jeg kan bruge mere tid på kunderne.”

 

Vil du høre mere om, hvad Intempus kan gøre for din virksomhed?

Ring til os på 26 390 400, eller skriv til os nedenfor.

Så vender vi tilbage hurtigst muligt.

Privacy Preference Center